نوشته شده توسط : admin

مراکز خرید معروف چین

مرکز خرید میسون مد چین

میسون مد یکی از بهترین مراکز خرید چین، که در شماره 1312 خیابان هوای های واقع شده است، در واقع اشرافی ترین مغازه در کل این خیابان به حساب می رود. خیابان هوای های بیش از نیمی از شهرت خود را مدیون همین مجموعه میسون مد است. در میسون مد می توانید مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین برند ها نظیر گوچی، کنزو، هوگو باس، بالی و غیره را بیابید.مسافران تور چین میتوانند بهترین کالا ها را از این مرکز خرید خریداری نمایند. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید شانگهای چین به شمار میرود.میسون مد یکی از شیک ترین مراکز خرید چین می باشد اشرافی ترین مغازه درخیابان هوای های است که درشماره ۱۳۱۲ آن واقع شده است. خیابان هوای های نیمی از شهرت خود رامدیون این مرکز خرید است که مطرح ترین برندهای دنیا نظیرGucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally ، Kenzo و…درآن وجود دارند. مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند.

مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید میسون مد چین

 

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی در شهر زیبای شانگهای قرار دارد .گیت وی یک مجتمع اداری با دو آسمان خراش در شانگهای می باشد. گیتوی شانگهای یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شانگهای است که شب ها نور زیبایی ان را جذاب تر می کند. در تور چین میتوانید از این مرکز خرید استفاده نمایید.

گردشگران تور چین بسياری از مارک های معروف جهان را در اين مرکز مشاهده خواهند کرد . مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس ، لوازم الکترونيکی ، دکوراسيون ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، زیور آلات و ساعت و بسیاری از ملزومات زندگی در اين مرکز خرید به مشتریان ارائه می گردد . علاوه بر این ، مرکز خرید گرند گت اوی جهت رفاه بیشتر خریداران تدابیر ویژه ای اندیشیده است که از آن جمله می توان به : مراکز تفریحی ، پردیس سینمایی ، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس اشاره نمود .مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا دیدن فرمایند.

 مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

تور چین زمستان 94

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف چین, بازارهای خوب چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل د گاردن گوانجو چین

هتل 5 ستاره د گاردن گوانجو  هتلی مدن و مجلل است که در مرکز شهر گوانجو چین واقع شده است و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی می باشد . محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است زیرا در نزدیکی مراکز تجاری شهر قرار دارد . فاصله هتل تا فروشگاه ها و مراکز خرید پیاده 5 دقیقه ، تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی گوانجو 40 دقیقه می باشد .مسافران تور چین دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و برخورداری از شاتل رایگان به ایستگاه قطار ، رفت و آمد مسافران تور گوانجو را سهولت بخشیده است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های این هتل لوکس می باشد . در ضمن هدف کادر هتل د گاردن گوانجو جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان می باشد .  

امکانات هتل د گاردن گوانجو : بسیار ایده آل و ممتاز بوده و از استاندارد های هتل های 5 ستاره برخوردار می باشد ، به نحوی که توانسته رضایت میهمانان هتل د گاردن گوانجو را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای گردشگران تور چین فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز چهار فصل ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز ، سالن اسکواش ، زمین تنیس ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، کافی شاپ ، رستوران هایی متعدد و باشکوه ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره د گاردن گوانجو می باشد  . مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

 

هتل د گاردن گوانجو چین

 

رستوران هتل د گاردن گوانجو چین

 مطالب مرتبط:

هتل د گاردن گوانجو چین

 

تور چین زمستان 94

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل د گاردن گوانجو چین , هتل های لوکس چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غارهای ژیجین چین

 

در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.این غارهای عظیم الجثه مساحتی معادل 30000 متر مربع را پوشش داده و ارتفاع سقف آنها گاهی به 185 متر می رسد. اگرچه رودخانه ای که سال ها پیش این غارها را به وجود آورد دیگر جریان ندارد، هنوز نهرها و جریان های آب زیرزمینی راه خود را به سمت ساختارهای سنگی عجیب می پیمایند.

در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: غارهای ژیجین چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد